Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Päivitykset  (Luettu 340 kertaa)

Poissa mikmakroni

• Nuorempi jäsen
  • **
  • Maalämpöfoorumi
Päivitykset
« : 20.04.26 - klo:16:07 »
Asentajien kertoman mukaan laitten ohjelmistoa ei kannata turhaan päivittää. Ohjelmisto päivitettiin syksyllä suurehkon takuuremontin yhteydessä.

Laite:
Calibra E 12
"Ohjelmisto versio
16.0.10
Päivitys saatavilla"

Sovelluksessa klikkailin viime viikolla ponnahdusikkunat pois, koska ei ollut aikaa.

Minkälaisia näkemyksiä täällä on laitteen ohjelmiston päivittämisestä?
Ensimmäisten kolmen vuoden kokemuksen jälkeen olen ajatellut teettää vuosihuollon ammattilaisella, niin typerän yksinkertaista kuin se olisikin.

Poissa Termostaatti

• Nuorempi jäsen
  • **
  • Maalämpöfoorumi
Vs: Päivitykset
« Vastaus #1 : tänään kello 10:23 »
Itse olen päivittänyt Atlas 12 pumpun ohjelmiston jos olen huomannut uuden olevan saatavilla. Tosin en ole erityisemmin seurannut päivitysten julkaisua tai pitänyt niiden kanssa kiirettä.

En ole havainnut päivityksistä mitään varsinaista ongelmaa lukuun ottamatta jokin aika sitten tullutta päivitystä, jonka jälkeen ohjelmisto väitti edelleen, että uusi päivitys (vanhempi versio) on saatavilla. Seuraava, melko nopeasti julkaistu päivitys poisti tuon ongelman.

Olettaisin, että huoltomiehen kommentti liittyy siihen, että jos ohjelmisto ja pumppu toimii ongelmitta, niin ei kannata päivittää ohjelmiston versiota kun uuden toiminnasta ei ole täyttä varmuutta. Eli "If it ain't broke, don't fix it"