Tässä vielä zippinä ne logit. Ja myös kompressoritiedot ja lisäyksen tiedot.
Kuinka useasti ylipäätään kannattaisi pyytää ammattilainen paikalle huoltamaan/tsekkaamaan maalämpöpumppua? Minkä hintaista hommaa se ylipäätään on ja jos tällaista pitää harrastaa, niin onko suositella hyvää ja hyvän hintaista osaajaa? Talo on Kirkkonummella.
Jos keruupiirin suodatinta ei kannata itse lähteä puhdistamaan, niin entäpä se roskasihti? Ja mistä sen edes löytäisin?
Kompressorin käynnistyksiä on melko paljon.
Onko talossa lattioita, joita pidetään kesälläkin lämpimänä?
Asetusten perusteella näin näyttäisi olevan. Kesällä, kun muuta lämmitystarvetta ei ole, tulee lyhyitä käyntijaksoja.
Koko historian valossa kone ei käy pätkäkäyntiä, mutta tuohon voi kiinnittää huomiota esim. laittamalla käynnistyksen asteminuuttiasetuksen kesäksi vaikka -300:aan tai lisäämällä lämmitysjärjestelmään puskurivaraaja.
Lisäyksen määrän perusteella mitoitus on OK.
Luultavasti tuo määrä on tullut käyttöveden jaksottaisesta korottamisesta.
Lämmitysjärjestelmän käyttöönoton jälkeen suodattimet on hyvä puhdistaa vaikka vuoden-kahden kuluttua.
Muuten suodattimia ei minusta ole tarpeen katsella, en ole määräaikaishuoltoja tehnyt.
Kun olen joutunut muun asian vuoksi tilaamaan asentajan, niin tilanteen mukaan olen pyytänyt tarkastamaan.
Seuraan säännöllisesti että kaikki toimii, se on meillä riittänyt.
Kalvopaisunta-astioiden paineita seuraan.