Lämpöpumput > Thermia

Mikä ohjelmistoversio pumpussa?

(1/5) > >>

SamHoo:
Omassa Calibra 7:ssa ilmeisen vanha ohjelmistoversio 10.1.5 jonka takia Genesis ei mahdollisesti näytä tiettyjä valikkoja lainkaan (kuten lämpökäyrää ja huonekerroin-säätöä).

Onko täällä muita joilla Calibra 7 ja voisi tarkistaa mikä ohjelmistoversio pumpussa on? Jos on tuoreempi kuin tuo 10.1.5 niin löytyykö Genesiksestä "Yksityiskohdat"-välilehdeltä Lämpökäyrä- ja Huonekerroin säädöt?

OTA:na kuulemma onnistuisi päivitys omaan koneesen, mutta edellyttää asentajakoodilla kirjautumista pumpun valikoihin eikä sellaista satu itsellä olemaan :(

 

sam68:
Genesis 13.00 on julkaistu jokin aika sitten. Takuukorjauksia lukuun ottamatta, ohjelmiston päivittäminen on loppuasiakkaalle maksullinen työ. Ei vie kyllä kauaa tuo päivitys. Aika paljon on tullut muutoksia ja uutta tuon mukana. Versiosta 9.01→13.00 pystyy päivittämään suoraan.

Auku63:
Onko Calibra 12 samat ohjelmistoversiot?
Minulla elokuussa 2020 asennettu Calibra 12 pumppu. Onlinessä näyttää 9.1.5 - versiota.
Onko mitä hyötyjä päivittää uudempaan verisioon?

Teräsmiäs:
Ei pumpun päivitys haittaa todellakaan? Mun mielestä graafikko näyttää tarkemmin mitä ennen
11.0 minulla oli ennen ja nyt on 14.0.

Caliproissa on samat.

Auku63:
Vaikuttako päivitys itse pumpun toimintaan jokkalin tavalla?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta