Lämpöpumput > Thermia

Thermia Online ei toimi

(1/9) > >>

Auku63:
Jostain syystä online ei ole toiminut pariin päivään. Saman reitittimen kautta muu liikenne toimii. Nollasin reitittimen, mutta ei auttanut. Voiko jotenkin testata onko omissa laitteessa vika vai onko Thermian palvelin kaatunut? Miten muilla pelittääkö online?

realii:
Thermia Onlinessa oli päivitystoimenpiteitä. Ainakin itselläni näkyi ilmoitus tuosta jo hyvissä ajoin ennen toimenpiteitä.

Nyt muuten näkyy Onlinessa paljon uutta ja pystyy säätämään lämpökäyrää (mutta hienosäätämään ei pysty), käyttöveden aloitus- ja lopetuslämpötiloja yms.

https://www.online-genesis.thermia.se/

Valitsee tuosta "Enter demo mode" niin pääsee katselemaan muutkin kuin Thermian omistajat, miltä näyttää verkkopalvelu. :)

juhanah:
Minulla myös serveriin ei yhetyttä. Toiminut tammikuusta moitteetta ehkä eilen 11.6.2021 ei toimi. Thermia Atlas 18 toimii hyvin, mutta pilvipalvelu nyt siis alhaalla.

juhanah:
Tulee ihan ihmeelistä herjaa, kun yritän kirjoittautua;
UI_NO_INSTALLATION_PREAMBLE_TEXT, UI_NO_INSTALLATION_CONTACT_YOUR_RETAILER_TEXT.

juhanah:
Toimi vielä alkuviikosta, kun oli päivitetty, oli hienoja uusia piirteitä. Nyt varmaan serveri kaatunut. Tietääkö joku enemmän. Onko mulla sama ongelma. Minulla modeemi ja nettiyhteys toimii muutoin moitteetta.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta