Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Nibe F1245-6 / Yhteysmerkkijonon saatavuus ongelma  (Luettu 681 kertaa)

Poissa Tummi_T

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 2
  • Maalämpöfoorumi
Pumppu on liitetty verkkoon reitittimen kautta ja reititin vilkuttaa ko. portin valoa, joten kättely reitittimen ja pumpun välillä on kunnossa. En kuitenkaan saa yhteysmerkkijonoa pumpulta, jotta voisin liittää laitteen MyUplinkiin. Pumpun valikosta 4.13 "Internet" --> 4.13.1 "nibe uplink --> tämä antaa pumpun näytölle tekstin "Laitteistolla ei ole yhteyttä NIBE Uplinkiin".

Osaako joku neuvoa, että miten saan yhteysmerkkijonon pumpulta? Pumppu on asennettu 2018 ja nyt olen ensimmäistä kertaa kytkemässä verkkoon.

Poissa tuulen

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 94
  • Maalämpöfoorumi
Vs: Nibe F1245-6 / Yhteysmerkkijonon saatavuus ongelma
« Vastaus #1 : 21.10.24 - klo:17:55 »
Olen täysin noviisi Nibebejutuissa. Itsellä  Nibe F1155-12  ? Latasin tikulta viimeisimmän ohjelmaversion Nibeen ja laite kirjautui suoraan myUplinkiin vanhalla tunnuksellani ja salasanalla. Siitä sitten pääsi ongelmiin myUplinkin uusien kuvioiden kanssa.

Poissa Jounes

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 2
  • Maalämpöfoorumi
Vs: Nibe F1245-6 / Yhteysmerkkijonon saatavuus ongelma
« Vastaus #2 : 04.11.24 - klo:14:27 »
Joskus, jos maalämpöpumpun kello ja päivämäärä on asetettu väärin, niin ei anna yhteysmerkkijonoa.
Nibe S1156-13 + VPAS 450/300, Kaivo: 2x200m
OKT -17: 235m2 + talli 80m2 + Pihasauna 35m2
Lattialämmitys, Vallox 245MV

Poissa Tummi_T

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 2
  • Maalämpöfoorumi
Vs: Nibe F1245-6 / Yhteysmerkkijonon saatavuus ongelma
« Vastaus #3 : 04.11.24 - klo:17:19 »
Vika korjaantui, kun latasi uusimman päivityksen 👍