Maalämpöfoorumi
Lämpöpumput => Nibe => Aiheen aloitti: rsaarela - 28.03.15 - klo:10:11
-
Vahvistaako kukaan muu, että NibeUpLink on taas pas*ana?
Eli ilmoittaa, että tunnus tai salasana ei kelpaa, mukamas.
Tokihan Nibe on tätä tehnyt useinkin, mutta että TAAS viikonloppuna!?
Eikö ne ruottalaiset osaa....
-
Vahvistaako kukaan muu, että NibeUpLink on taas pas*ana?
Eli ilmoittaa, että tunnus tai salasana ei kelpaa, mukamas.
Tokihan Nibe on tätä tehnyt useinkin, mutta että TAAS viikonloppuna!?
Eikö ne ruottalaiset osaa....
Vahvistaa.
-
Ja taas jälleen Nibe Ruotsi, tiedostopalvelin rikki ?!?!?!?
On se käsittämätöntä "palvelua", maksullinen serveri, ja aina joka vkl. rikki.
Ilmeisesti ko. serveri vaatii sitten vierihoitoa koko työpäivän, ja hajoaa aina kun työläiset lähtee pois sen luota?!
-
Tuskinpa se nyt rikki on joka viikonloppu. Ne on nuo tietojärjestelmän semmosia, että niitä täytyy huoltaa siinä missä autoa tai kalsareitakin. Uplinkissä on kumminkin tuota dataa ihan kiitettävästi tallennettavana ja edelleen ylläpidettävänä (kun vanhasta päästä kannasta siivotaan romua pois ilmaiskäyttäjiltä) että ei se taida ihan isseksein aina pyöriä.
Toinen asia on kokonaan jos on ollut joku oikea vikatilanne jonka seurauksena palvelu nostettiin pystyyn vähän and-hoc. Voi joutua palveluntarjoaja tekemään useamman rundin ennen kuin systeemi on täysin tuotantoiskussa.
Kolmannekseen palvelua voidaan olla siirtämässä toiselle palveluntarjoajalle ja se ei aina mene kuin strömsjössä...viikonloppu on lyhyt aika siirtää teratavujen tietokantoja. Tälläsaatetaan hakea esimerkiksi luotettavampaa palvelua asiakkaille tällä siirrolla...
Tietysti asiakashan ei hyväksy mitään katkoja, sehän on selvä. Oletko sopimusta tehdessä ehdot lukenut huolella läpi? Onko käyttökatkot sopimuksen puitteissa vai reklamaatioon oikeuttavia sopimusrikkeitä?
Jussi