Maalämpöfoorumi

Lämpöpumput => Nibe => Aiheen aloitti: Tummi_T - 21.10.24 - klo:09:58

Otsikko: Nibe F1245-6 / Yhteysmerkkijonon saatavuus ongelma
Kirjoitti: Tummi_T - 21.10.24 - klo:09:58
Pumppu on liitetty verkkoon reitittimen kautta ja reititin vilkuttaa ko. portin valoa, joten kättely reitittimen ja pumpun välillä on kunnossa. En kuitenkaan saa yhteysmerkkijonoa pumpulta, jotta voisin liittää laitteen MyUplinkiin. Pumpun valikosta 4.13 "Internet" --> 4.13.1 "nibe uplink --> tämä antaa pumpun näytölle tekstin "Laitteistolla ei ole yhteyttä NIBE Uplinkiin".

Osaako joku neuvoa, että miten saan yhteysmerkkijonon pumpulta? Pumppu on asennettu 2018 ja nyt olen ensimmäistä kertaa kytkemässä verkkoon.
Otsikko: Vs: Nibe F1245-6 / Yhteysmerkkijonon saatavuus ongelma
Kirjoitti: tuulen - 21.10.24 - klo:17:55
Olen täysin noviisi Nibebejutuissa. Itsellä  Nibe F1155-12  ? Latasin tikulta viimeisimmän ohjelmaversion Nibeen ja laite kirjautui suoraan myUplinkiin vanhalla tunnuksellani ja salasanalla. Siitä sitten pääsi ongelmiin myUplinkin uusien kuvioiden kanssa.
Otsikko: Vs: Nibe F1245-6 / Yhteysmerkkijonon saatavuus ongelma
Kirjoitti: Jounes - 04.11.24 - klo:14:27
Joskus, jos maalämpöpumpun kello ja päivämäärä on asetettu väärin, niin ei anna yhteysmerkkijonoa.
Otsikko: Vs: Nibe F1245-6 / Yhteysmerkkijonon saatavuus ongelma
Kirjoitti: Tummi_T - 04.11.24 - klo:17:19
Vika korjaantui, kun latasi uusimman päivityksen 👍