Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Uusia yleismoderaattoreita foorumille  (Luettu 31737 kertaa)

Poissa Kuumaa_kalliosta

  • Yleismoderaattori
  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1 630
Uusia yleismoderaattoreita foorumille
« : 11.04.12 - klo:09:59 »
Hyvät foorumilaiset,

foorumilla on nyt kaksi uutta yleismoderaattoria, jotka voivat hyväksyä uusia jäseniä ja tarvittaessa puuttua asiattomaan keskusteluun.

Tervetuloa yleismoderaattoreiksi, nimimerkit "tomppeli" ja "zeniitti"!

Tämä on hyvä juttu, koska aiemmin uudet jäsenet joutuivat odottamaan päiviä pääsyä foorumille, jos en ainoana yleismodena kerinnyt hyväksymään jäsenyyksiä heti.

Jos jotain muutakin foorumin jäsentä kiinnostaa auttaa moderoinnissa, lähettäkää yksityisviesti mulle (Kuumaa_kalliosta).

Jo kauan on tiedostettu, että YaBB-foorumisofta on aika kankea ja vanhanaikainen. Jos joillain on kiinnostusta ja taitoa kokeilla foorumisoftan siirtoa SMF:n alaisuuteen, voisimme porukalla kokeilla homman onnistumista. SMF on luultavasti ainoa vaihtoehto, koska muihin foorumiympäristöihin (esim. phpBB) ei ole suoria konvertointityökaluja YaBB:sta tarjolla.

Poissa sjs

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 103
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
Re: Uusia yleismoderaattoreita foorumille
« Vastaus #1 : 29.08.12 - klo:13:47 »
Miten saan poistetuksi myynti-ilmoitukseni ko. palstalta, koska laite on jo mennyt kaupaksi. Itse en siihen löytänyt keinoa. Kiitos avusta etukäteen.
Ps: ei postunut roskakoriin napista.
« Viimeksi muokattu: 29.08.12 - klo:13:53 kirjoittanut 1kiinnostunut »

Poissa Kuumaa_kalliosta

  • Yleismoderaattori
  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1 630
Re: Uusia yleismoderaattoreita foorumille
« Vastaus #2 : 29.08.12 - klo:14:55 »
Tässä kysyttiin, miten vanhoja viestejään saa poistettua. Niitä ei saakaan itse poistettua. Moderaattorit voivat poistaa ne.

Kuitenkin parempi tässä tapauksessa on muokata myynti-ilmoituksen otsikkoa alkamaan "Myyty:".  

Vanhat myynti-ilmoitukset saattavat olla jollekin hyödyksi, vaikkapa siksi, että näkee, onko joku myynyt ja saanut kaupaksi vaikkapa keruuputkea tai vanhoja lämmityslaitteita.