Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Oilon Geocube ja OZW672.01 Web server  (Luettu 5544 kertaa)

Poissa ptikkala

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 7
  • Maalämpöfoorumi
Oilon Geocube ja OZW672.01 Web server
« : 07.12.16 - klo:10:07 »
Onkohan kukaan asennellut tuota pulikkaa ko. pumppuihin itse? Itse pumpun mukana kun ei tullut mitään kaukosäädintä tms sisätiloihin niin ajattelin, että tuolla kalikalla voisi saada jotain tietojakin kerättyä asetusten muuttamisen lisäksi toiminnasta.

Poissa Hambula

  • Vanha jäsen
  • ****
  • Viestejä: 348
  • Maalämpöfoorumi
Vs: Oilon Geocube ja OZW672.01 Web server
« Vastaus #1 : 07.12.16 - klo:21:26 »
Onkohan kukaan asennellut tuota pulikkaa ko. pumppuihin itse? Itse pumpun mukana kun ei tullut mitään kaukosäädintä tms sisätiloihin niin ajattelin, että tuolla kalikalla voisi saada jotain tietojakin kerättyä asetusten muuttamisen lisäksi toiminnasta.

Olen asentanut OZW672.01 Web server purkin Oilon Gt maalämpöpumpulle. Jonkun verran tiedän tuon laitteen historiaa ja tuorein versio 6.0 on hyvä asetusten muuttamisen lisäksi toiminnan seurantaan. Trendit yms.
Climatix IC:stä pääsee netin kautta käsiksi pumppuun ja ainakin Androidille saa Appsin, millä pääsee laitteeseen käsiksi..
Ennemmin tuon kuin esim.langattoman kaukosäätimen voin suositella.
Mlp: Oilon ja Viessmann. Vilp:Viessmann, Mitsubishi.

Poissa ptikkala

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 7
  • Maalämpöfoorumi
Vs: Oilon Geocube ja OZW672.01 Web server
« Vastaus #2 : 09.12.16 - klo:06:31 »
Hienoa, juurikin noita juttuja haen. Tulisi paremmin seurattua toimintaa ja joskohan se ymmärryskin ko. laitteen kohdalla parantuisi sitä mukaan. Oliko tuo itse asennus hankala? Osaisi vähän varautua siihen, heikkosähköpuolelta työkokemustakin löytyy 15v ajalta, mutta erilaisista ympäristöistä.

Poissa Hambula

  • Vanha jäsen
  • ****
  • Viestejä: 348
  • Maalämpöfoorumi
Vs: Oilon Geocube ja OZW672.01 Web server
« Vastaus #3 : 11.12.16 - klo:11:57 »
Hienoa, juurikin noita juttuja haen. Tulisi paremmin seurattua toimintaa ja joskohan se ymmärryskin ko. laitteen kohdalla parantuisi sitä mukaan. Oliko tuo itse asennus hankala? Osaisi vähän varautua siihen, heikkosähköpuolelta työkokemustakin löytyy 15v ajalta, mutta erilaisista ympäristöistä.


http://oilon.com/oilon-home/tuotteet/tuotemateriaali/

Tuolta löytyy ohjeet asennukseen.
Ei ole hankala itse asennus.  Käyttäminen ja siihen jyvälle pääsy vaatii huomattavasti enemmän aikaa.
Mlp: Oilon ja Viessmann. Vilp:Viessmann, Mitsubishi.

Poissa MaRX8nka

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 3
  • Maalämpöfoorumi
Vs: Oilon Geocube ja OZW672.01 Web server
« Vastaus #4 : 02.03.18 - klo:13:56 »
päädyin myös Oilon Junior GT ja siihen tämä OZW672 - mutta saipa etsiä oletus-salasanaa pitkään ennenkuin pääsi kiinni päätteeseen - ei ollut missään mukana tulleessa ohjeessa kerrottu eikä Oilonin sivuston ohjeista löytynyt toimivaa...

Poissa Hambula

  • Vanha jäsen
  • ****
  • Viestejä: 348
  • Maalämpöfoorumi
Vs: Oilon Geocube ja OZW672.01 Web server
« Vastaus #5 : 02.03.18 - klo:19:51 »
päädyin myös Oilon Junior GT ja siihen tämä OZW672 - mutta saipa etsiä oletus-salasanaa pitkään ennenkuin pääsi kiinni päätteeseen - ei ollut missään mukana tulleessa ohjeessa kerrottu eikä Oilonin sivuston ohjeista löytynyt toimivaa...
Helpoin, kun menee Climatixin kautta.  Sieltä pyytää heti vaihtamaan salasanan.
Pilvipalvelun kautta on pitemmän päälle työläs, kun potkii välillä pihalle.
Vähänlaisesti tuohon käyttöön löytyy ohjeita. 6 versiosta eteenpäin trendien seuraaminen on tehty helpoksi. Tehokäyttäjälle on lisäksi ACS-Tools.
Mlp: Oilon ja Viessmann. Vilp:Viessmann, Mitsubishi.