Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Rengaskaivo tyhjä, porakaivoa suunnitelemassa  (Luettu 4366 kertaa)

Poissa Samiaaal

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 2
  • Maalämpöfoorumi
    • Sami Aaltonen - Kuvat.fi
Rengaskaivo tyhjä, porakaivoa suunnitelemassa
« : 23.07.14 - klo:17:04 »
Tervehdys!

Olen uusi foorumilla ja hyvin tarkasti olen lukenut tuon "kokemuksia Suomen Porakaivo Oy" topikin. Siitä huolimatta uskaltauduin aloittamaan uuden otsikon tänne. Toivottavasti ei haittaa.

Tosiaan, rengaskaivo on niin sanotusti tyhjä tältä kesältä. Yleensä vettä on riittänyt sinne elo-syyskuuhun asti, joten ongelma ei ole ollut niin akuutti. Tiedossa, mutta ei akuutti kunnes nyt.
Eli Porakaivoa tässä kovasti suunnitellaan tuonne metsämaiseman keskellä olevalle mökilemme. Uskaltaisiko täältä kysyä vinkkejä hyvistä, luotettavista yrittäjistä?
Suomen Porakaivo Oy on ollut tällä samalla palstalla ja muuallakin aika huonossa maineessa, joten sinne en ole ajatellut yhteyttä ottaa ollenkaan.

Uudenmaan Porakaivo Oy vaikuttaa hyvältä ja on muualla netissä saanut kehujakin. Entäpä Päijät-Hämeen Porakaivo Oy, onko tästä yrityksestä kokemuksia kellään?

Tavotteena olisi löytää luotettava sanansa pitävä yrittäjä, joka tekee homman niin kuin on sovittu ja laadulla. Halvin ei välttämättä ole se paras, se tiedetään, mutta onko esim.näissä kahdessa yllämainituissa kriteerit täyttävä juttu?

Ja muitakin vinkkejä saa antaa. Tilanne on tosiaan hyvin akuutti ja tässä ei aikaa kamalasti ole pohdiskella. Eli vinkkejä hyvästä, luotettavasta sanansa pitävästä urakoitsijasta tarvitaan ja jos jotain pumppuihin liittyvää on, niin sekin tieto ja kaikki oleellinen otetaan vastaan.

Emailia mulle päin voi laittaa, jos yleiseen ei halua näitä vinkkejä kirjotella.
Kiitän paljon ajastanne!!

Terveisin
Mökkiläinen

Poissa Samiaaal

  • Tulokas
  • *
  • Viestejä: 2
  • Maalämpöfoorumi
    • Sami Aaltonen - Kuvat.fi
Vs: Rengaskaivo tyhjä, porakaivoa suunnitelemassa
« Vastaus #1 : 04.08.14 - klo:16:10 »
Vaikkei tänne vastauksia ole tullut niin porakaivo on nyt tehty.
Päijät Hämeen Porakaivo oy saatiin urakoitsijaksi ja kaikki meni niin hienosti kun vaan voi mennä.
Voin todella suositella. Työt tehtiin kuten sovittiin,sovittuna aikana ja ammattitaidolla.
Erinomausta palvelua!