Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Raportoi foorumin vioista!  (Luettu 38649 kertaa)

Poissa Seagear

• Konkari
  • Maalämpöfoorumilta tietoa
Vs: Raportoi foorumin vioista!
« Vastaus #40 : 18.05.18 - klo:09:54 »
Ei sinänsä vika, mutta miten nuo uudet viestit sai tilattua Firefoxin kirjainmerkkipalkkiin RSS-syötteenä? Meni tietokone vaihtoon ja vanhassa koneessa RSS-feedi oli käytössä.
Danfoss DHP-H8+UKV100,
porakaivo 175m, patterilämmitys, 146 + 70m2 puolilämmin, rv. -73

Poissa Kuumaa_kalliosta

• Yleismoderaattori
  • Konkari
« Vastaus #41 : 19.11.18 - klo:22:25 »
Foorumi oli poissa käytöstä perjantai-illasta 16.11.2018 maanantai-iltaan 19.11.2018 tietokantahäiriön takia! Nyt vika on korjattu ja foorumi toimii normaalisti. Valitettavasti vika osui viikonloppuun, jolloin foorumin ylläpitäjät eivät ole välttämättä kovin paljon koneen äärellä. Tietokannan vika oli lisäksi hyvin mystinen ja vaikeasti korjattava ja niinpä foorumin tietokanta palautettiin torstai-illan 15.11.2018 varmistuksesta.

Foorumin tietokannasta otetaan jatkuva varmistus, jotta foorumi saadaan ripeästi toimintaan vastaavanlaisessa tilanteessa.

(tästä viasta on myös erillinen viesti tässä osiossa).

Poissa Auku63

• Tulokas
  • *
  • Maalämpöfoorumi
« Vastaus #42 : 20.11.18 - klo:06:05 »
Osiossa "Ongelmia maalämmön kanssa" näköjään järjestelmän kaatumisen jälkeen hävinnyt muuta kirjoittelu minun aloittamassa keskustelussa "Maalämpöpumpun käynnistyminen pätkii". Menneet varmaan taivaan tuuliin?

Poissa Kuumaa_kalliosta

• Yleismoderaattori
  • Konkari
« Vastaus #43 : 20.11.18 - klo:11:00 »
Luultavasti olit kirjoittanut ne viestit juuri ennen foorumin vikaantumista. Kaatumisessa menetettiin yhden vuorokauden viestit. Olen kovasti pahoillani asiasta, sille ei voi oikein mitään.

Osiossa "Ongelmia maalämmön kanssa" näköjään järjestelmän kaatumisen jälkeen hävinnyt muuta kirjoittelu minun aloittamassa keskustelussa "Maalämpöpumpun käynnistyminen pätkii". Menneet varmaan taivaan tuuliin?

Poissa Auku63

• Tulokas
  • *
  • Maalämpöfoorumi
« Vastaus #44 : 20.11.18 - klo:20:10 »
Luultavasti olit kirjoittanut ne viestit juuri ennen foorumin vikaantumista. Kaatumisessa menetettiin yhden vuorokauden viestit. Olen kovasti pahoillani asiasta, sille ei voi oikein mitään.

Pari viestiä kirjoitin 16.11.2018. Edellisen vuorokauden varmuuskopiointiajot lienee tehty 16 päivän vastaisena yönä?
Tärkeistä kuitenkin on, että sain foorumista hyviä neuvoja ja maalämpöpumppu toimii taas hyvin.