Uutiset:

Kirjoittaja Aihe: Jälleenmyyjäkommentteja (risut ja ruusut)  (Luettu 7262 kertaa)

Poissa mnk

  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 673
  • IVT 11E HT+/203m/2006
Jälleenmyyjäkommentteja (risut ja ruusut)
« : 23.10.04 - klo:10:21 »
Avaan otsikon jälleenmyyjistä tälle alueelle.

Laittakaa ruusuja ja risuja ja kertokaa millä perusteella hyvä tai huono / mitä parantamisen varaa.

Toivon, että näin löytyy hyvät toimittajat ja helpotusta valinnan vaikeuteen ja että osaa välttää ns. "kierrä kaukaa ihan susi toimittaja"

Poissa Kuumaa_kalliosta

  • Yleismoderaattori
  • Konkari
  • *****
  • Viestejä: 1 630
Re: Jälleenmyyjäkommentteja (risut ja ruusut)
« Vastaus #1 : 23.10.04 - klo:12:37 »
Hyvä ajatus, Tommy200. Ongelma on vain se, ettei kenelläkään maalämmittäjältä olla kokemusta kuin yhdestä toimittajasta.

Poissa O.J.

  • Täysjäsen
  • ***
  • Viestejä: 126
  • Lämpöässä V10 & porakaivo 210m, 06/2004 -->
Re: Jälleenmyyjäkommentteja (risut ja ruusut)
« Vastaus #2 : 23.10.04 - klo:16:44 »
Lainaus
...Ongelma on vain se, ettei kenelläkään maalämmittäjältä olla kokemusta kuin yhdestä toimittajasta.

Sepä se...

Laitetaan nyt jotain Joensuun lämpötalosta.

+Laite toimitettiin jopa 2-3 viikkoa ennen sovittua aikaa ja etukäteen kysyttiin, että voidaanko tuoda, vaikka ollaan etuajassa.

+Asentaja tuli seuraavana päivänä ja kahdessa päivässä homma oli hoidossa. (Porakaivo ja siellä olevat putket oli asennettu hieman aikaisemmin).

+Laskut oikein.

-Asentaja ei ymmärtänyt mitään GSM-modeemin asennuksesta, joten se jäi itseni laitettavaksi.

-Samasta syystä itseni piti ottaa myyjiin yhteyttä ja ottaa koneen huoltokoodi selville. Vähän puhelinkuluja ja pieni harmi, ei mikään ylitsepääsemätön riesa.

-Mitään "jälkihoitoa" ei ole kuulunut. Myyjät eivät ole ottaneet mitään yhteyttä. On kuitenkin sen hintaluokan kauppa, että luulisi jotain mielenkiintoa löytyvän myös rahojen saannin jälkeen. Mitään sen kummempaa opastusta ei ole myöskään saatu. Ainoat ohjeet tulivat asennusvaiheessa, no on noilla pärjätty.

Nämä siis 06/2004.
Raskas työ vaatii raskaat huvit...ja vaivattoman lämmitysmuodon:)

Poissa faustino

  • Nuorempi jäsen
  • **
  • Viestejä: 17
  • Lämpöässä 15V
Re: Jälleenmyyjäkommentteja (risut ja ruusut)
« Vastaus #3 : 26.10.04 - klo:09:09 »
Meille pumppu tuli pääkaupunkiseudun lämpöässän edustajalta.

Toimitus oli ajallaan ja kaikki oli kuten pitikin. Itse pumpun käyttöön en saanut heiltä mitään opastusta. Olisin mielelläni tutustunut pumppuun heti kun se laitettiin käyntiin. Mutta onneksi Lämpöässän huoltomies tuli itse opastamaan minua pumpun saloihin kun laitoin Lapualle sähköpostia. Heillä on ensiluokkainen palvelu.

Minun ei kylläkään ole tarvinnut tehdä pumpulle mitään asentamisen jälkeen, mutta kun pumppu maksaa aika paljon, niin kyllähän tuon periaate kiinnostaa.